آیکون سه بعدی چیه و چطور اون ها رو پیدا کنیم؟

دانلود رایگان ایکون سه بعدی
آنچه در این پست میخوانید

    امروزه یکی از بزرگترین معضل ها وچالش ها برای طراحان دانلود رایگان آیکون سه بعدی جذاب و مناسب برای طراحی هایشان هست. آیکون ها بخش جدا نشدنی از طراحی ها به خصوص در طراحی UI/UX هستند. ما معمولا آیکون ها را به صورت دو بعدی دیدیم و اکثر طراح ها هم در هنگام طراحی از این آیکون ها استفاده می کنند ولی این نشان دهنده این نیست که آیکون سه بعدی خوب نیست! یکی از مهم ترین و بهترین راه ها برای جذاب کردن طراحی ها استفاده از همین آیکون ها و تصاویر سه بعدی هست، حالا اگه دوست نداری که طراحی های جذابی بکنی بهت پیشنهاد میدم که از خوندن این مقاله صرف نظر کنی!

    آیکون سه بعدی چیه؟

    همونطور که میدونین آیکون ها برای معرفی یک بخش یا خدمات در طراحی ها استفاده میشوند. مهم ترین هدف برای استفاده از ایکون نشان دادن ویژگی یا یک شباهت از محصول یا یک بخش هست. اما آیکون سه بعدی چیه؟

    آیکون ها و طرح های سه بعدی به یک سری از آیکون ها و طرح هایی گفته میشه که نمایی سه بعدی داره و باعث میشه که طرح شما حالت 3بعدی بگیره . این آیکون ها اکثرا از سال 2022 وارد حوزه طراحی شدند و باعث شدند که در طراحی تحول عظیمی صورت بگیره. 

    نمونه هایی از تصویر و آیکون های سه بعدی رو براتون قرار دادم تا کامل متوجه منظورم بشین.

    تصاویر سه بعدی
    سایت ایکون سه بعدی
    آیکون سه بعدی شبکه اجتماعی
    دانلود رایگان ایکون سه بعدی

    چطور آیکون سه بعدی پیدا کنیم؟

    فکر کنم که تا الان تقریبا فهمیدین که آیکون سه بعدی چیه ؛ حالا وقتش رسیده که بهترین سایت ها برای دانلود رایگان آیکون سه بعدی رو بهتون معرفی کنیم. قبل از معرفی سایت ها باید بهتون بگم که در اکثر این سایت ها  فقط بخش کمی از آیکون ها رایگانه و اکثر آیکون ها پولی هستن و برای دانلود هر کدوم از اون ها باید پول زیادی پرداخت کنین، چرا میگم پول زیادی چون پرداخت در این سایت ها به صورت دلاری هستن.

    در ضمن باید بگم که این سایت همه آیکون ها رو به صورت تکی گذاشتن و پکیج جامع و کاملی برای آیکون ندارن و برای دانلود هر آیکون در زمینه های مختلف باید زمان زیادی هدر برین.

    ما در تیم آکادمی آموزش گرافیک پکیجی درست کردیم که داخل اون پکیج تمامی آیکون ها سه بعدی به صورت دسته بندی شده و با کیفیت بالا هست که با یک دهم قیمت سایت های خارجی میتونین این پکیج رو تهیه کنین. برای دانلود پکیج بر روی عکس زیر کلیک کنین.

    یک آموزش جذاب دیگه!

    بهترین راه برای افزایش سرعت کار با فتوشاپ! (ساخت میانبر دلخواه در فتوشاپ)

    اما حالا بریم سراغ سایت های رایگان دانلود آیکون سه بعدی.

    در این سایت میتونین انواع و اقسام آیکون های سه بعدی رو دانلود کنین. این سایت آیکون های زیادی در زمینه های بسیار گسترده داره و به راحتی میتونین در هر زمینه ای آیکون سه بعدی پیدا کنین.

    آیکون سه بعدی چیست؟

    این سایت مخصوص عکس ها و نقاشی های دیجیتالی هست و برای آیکون سه بعدی ساخته نشده . در این سایت نمیتونین که ایکون زیادی به صورت رایگان پیدا کنین و برای پیدا کردن آیکون باید دسته بندی آیکون سه بعدی را در این سایت پیدا کنین. 

    behance

    همونطور که میدونین فری پیک یک سایت مخصوص دانلود عکس و قالب آمده برای طراحی هست ولی  اگر در این سایت آیکون سه بعدی رو سرچ کنین با آیکون های سه بعدی رایگان و پولی زیادی مواجه میشین که بعد از ساختن حساب کاربری در این سایت میتونین اون ها رو دانلود کنین.

    بهترین و کامل ترین سایت برای دانلود آیکون سه بعدی همین سایته . در این سایت شما به هر آیکونی که بخواین دسترسی دارین ولی برای دانلود هر آیکون باید اشتراک پرداخت کنین.

    این سایت بر خلاف سایت behance بر پایه فروش و دانلود آیکون سه بعدی ساخته شده است ولی در این سایت فقط میتونین ایکون های شبکه اجتماعی رو رایگان دانلود کنین و بقیه آیکون ها پولی هستن.

    یک آموزش جذاب دیگه!

    جذاب ترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان!🤩

    نکات مهم در طراحی آیکون‌سه بعدی

    در طراحی آیکون‌های سه بعدی، نکات مهمی وجود داره که باید به اونها توجه بشه. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

    • سادگی: آیکون‌های سه بعدی باید ساده و قابل فهم باشن. استفاده از جزئیات زیاد و پیچیده میتونن باعث سردرگمی و عدم درک کاربر بشه.
    • کاربرد: آیکون‌های سه بعدی باید برای هدف خاصی طراحی بشن. به عنوان مثال، اگر یک آیکون برای نشان دادن یک دکمه استفاده میشه، باید شکل و ظاهری داشته باشه که کاربر بتونه به راحتی اون رو به عنوان یک دکمه شناسایی کنه.
    • تناسب: آیکون‌های سه بعدی باید با سایر عناصر طراحی تناسب داشته باشن. به عنوان مثال، اگر یک آیکون برای استفاده در یک رابط کاربری طراحی شده، باید با سایر المان‌های رابط کاربری از نظر سبک و رنگ هماهنگ باشه.
    • واقعیت‌سازی: آیکون‌های سه بعدی باید تا حد امکان واقعی و شبیه به دنیای واقعی باشن. استفاده از سایه‌ها، بافت‌ها و سایر تکنیک‌های سه بعدی میتونه به این امر کمک کنه.
    سخن آخر

    اگر طراح حرفه ای باشین و قصد داشته باشین که طرح زیبایی خلق کنین استفاده از ای این آیکون های 3 بعدی جذابیت کار تون رو بیشتر میکنه.

    در مقاله ” آیکون سه بعدی چیه و چطور اون ها رو پیدا کنیم؟” سعی کردیم تا بهترین پکیج آیکون سه بعدی رو بهتون معرفی کنیم. همچنین اگر قصد خرید پکیج رو نداشته باشین بهتون چند سایت مناسب برای دانلود رایگان آیکون های سه بعدی نیز معرفی کردیم.

    اگر شما هم منابع بهتری برای دانلود آیکون سه بعدی رایگان سراغ دارین در قسمت کامنت های این مقاله با دوستان آموزش گرافیکی خودتون به اشتراک بگذارید.  همچنین میتونید جدیدترین مقالات آموزش های فتوشاپ رو در وب سایت آکادمی آموزش گرافیک مطالعه کنید.

    از این مقاله خوشت اومد ؟ با دوستات به اشتراک بگذار.

    تلگرام
    واتساپ
    توئیتر
    ایمیل
    5/5 - (1 امتیاز)

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
    مدهای رنگی در فتوشاپ

    5 تا از مهم ترین مدهای رنگی در فتوشاپ

    آنچه در این پست میخوانید فتوشاپ یکی از اون برنامه‌های پرطرفداریه که تقریبا هر کسی که یه ذره با دنیای…

    بیشتر بخوانید
    بهترین ورژن فتوشاپ

    بهترین ورژن فتوشاپ کدومه؟ (آپدیت 2024)

    آنچه در این پست میخوانید امروز می‌خوایم یه گپ دوستانه در مورد یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دنیا داشته…

    بیشتر بخوانید
    هوش مصنوعی فریپیک

    تحول در دنیای طراحی با هوش مصنوعی فریپیک: نگاهی به Reimagine

    آنچه در این پست میخوانید  امروز می‌خوایم درباره‌ی یکی از موضوعات داغ و جذاب این روزها صحبت کنیم؛ هوش مصنوعی…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آواتار کاربر کاربر مهمان elyas 22 آگوست 2023

    چه سایتی آیکون سه بعدی رایگان داره؟

    محمد جواد احمدی 22 آگوست 2023

    سلام ، داخل دسته بندی آیکون ها سه بعدی در سایت ما میتونید آیکون های سه بعدی رایگان رو هم دانلود کنید.

    آواتار کاربر کاربر مهمان sadaf 19 آگوست 2023

    سلام من دنبال یه پکیج کامل آیکون سه بعدی هستم ،چطور میتونم اینطور پکیجی رو دانلود کنم؟

    محمد جواد احمدی 19 آگوست 2023

    سلام ، پیشنهاد ما به شما پکیج کامل آیکون سه بعدی در سایت ما هست.
    دانلود پکیج معجزه سه بعدی