جذاب ترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان!🤩

سایت های دانلود عکس رایگان و با کیفیت
آنچه در این پست میخوانید

    یکی از معضل های همیشگی طراحان گرافیست پیدا کردن عکس های مرتبط با پروژه خودشون هست که معمولا وقت زیادی رو میگیره حتی اگه عکس خوب و با کیفیت هم پیدا کنین ممکنه عکس تون واترمارک داشته باشه ، حتی اگر شما یک گرافیست حرفه ای نباشید قطعا براتون پیش اومده که دنبال یک عکس خوب و از همه مهم تر با کیفیت باشین. ما در آکادمی آموزش گرافیک تصمیم گرفتیم که امروز معضل شما رو حل کنیم و با جذاب ترین سایت های دانلود عکس رایگان آشنا کنیم.

    بهترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان !

    برای دانلود عکس رایگان راه های زیادی وجود داره که راهی که معمولا استفاده میشد سرچ کردن در گوگل بود . این روش دردسر های زیادی داشت که مهم ترینش عکس های بی کیفیت و حتی با واترمارک بودن.

    قطعا اگر در کار تولید محتوا باشین به دنبال منبع غکس برای تولید محتوا خودتون هستین ، شما قطعا باید در جریان این موضوع باشین که عکس ها هم دارای حق کپی رایت هستن و برای رعایت حق کپی رایت باید هزینه پرداخت کنین ولی در ادامه ما سایت هایی رو معرفی کردیم که عکس های رایگان و باکیفیت بالایی دارند. این نکته رو هم باید بگم که بعضی از این سایت های هم عکس هاشون پرمیوم هست و باید برای دانلود آنها پول پرداخت کنین ؛ شاید باورتون نشه ولی ما برای این مشکل هم راه حل داریم که در ادامه به این مشکله هم میپردازیم.

    سایت فری پیک یکی از بزرگترین و بهترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان و با کیفیت هست که ما در تیم آکادمی آموزش گرافیک هم از این سایت استفاده میکنیم. علاوه برا سایت آکادمی آموزش گرافیک سایت های دیگه ای مثل اپل ، مایکروسافت ، آمازون و حتی سایت ادوبی نیز هم  برای دانلود عکس با کیفیت از این سایت استفاده میکنند.

    شاید براتون سوال باشه که چرا سایت Freepik رو جز اولین و بهترین سایت دانلود عکس رایگان معرفی کردیم؟

    سایت فری پیک امکانات خارق العاده ای رو به شما میده. در این سایت شما میتونین

    1. عکس ها رو با فرمت های متفاوت دانلود کنین.
    2. امکان انتخاب دسته بندی براتون وجود داره یعنی میتونین  انتخاب کنین که یک وکتور  میخواین یا عکس یا فایل PSD و یا حتی آیکون!
    3. میتونین برای انتخاب کنین که عکس های پرمیوم یا پولی رو نشونتون بده و یا رایگان ها رو . شاید فکر کنید این سایت عکس های پولی و پرمیوم بیشتری داره ، باید بگم که اینطور نیست، عکس های رایگان این سایت هیچ چیزی کمتر از عکس های پولی ندارن.
    4. قابلیت سرچ بر اساس رنگ داره ! مثلا اگر تم کار شما سبز هست میتونین رنگ سبز رو انتخاب کنین تا فقط عکس های مرتبط با رنگ انتخابی شما رو نشون بده.
    5. میتونین تعیین کنین که عکس تون افقی باشه یا عمودی.
    6. امکان جستجو بر اساس استایل های مختلف رو داره . مثلا اگر عکس کارتونی میخواین باید در بخش style گزینه Cartooon  رو فعال کنین. شاید باورتون نشه ولی این سایت عکس های سه بعدی هم داره ولی متاسفانه بیشتر این عکس ها پرمیوم هستن ، ولی نگران این موضوع نباشن ، ما برای این مشکل شما هم راه حل داریم . شما میتونین برای داشتن عکس ها و آیکون های سه بعدی از پکیج معجزه سه بعدی ما دیدن کنین.
    7. میتونین انتخاب کنین در عکسی که میخواین دانلود کنین مردم وجود داشته باشن یا نه.
    8.  اگر انتخاب کنین که در عکس آدم یا مردم وجود داشته باشن در ادامه میتونین تعیین کنین که محدوده سنی این آدم ها چند باشه و حتی میتونین بگین درعکس چند نفر آدم باشه !
    9. امکان جذاب دیگه این سایت اینه که میتونین انتخاب کنین که در عکس تون مرد وجود داشته باشه یا زن. 
    10. این امکانات با تعیین جنسیت تموم نمیشه ، شما میتونین حتی انتخاب کنین که افرادی که در عکس تون هستن از چه قوم و ملیتی باشند!

    قطعا با این همه امکانات و آپشن هایی که فری پیک فراهم کرده باید به حرفم پی برده باشین که چرا این سایت رو جز اولین و بهترین سایت برای دانلود عکس مناسب فتوشاپ و تولید محتوا معرفی کردیم. برای دانلود از فری پیک فقط کافیه که در سایت ثبت نام کنید و تمام!

    سایت دانلود عکس با کیفیت full hd

    یک آموزش جذاب دیگه!

    ۵۰ تا از میانبر های فتوشاپ که باید بدانید!

    در این سایت با خیال راحت میتونین که بهترین عکس های مورد نظر خودتون رو دانلود کنین، چرا میگم با خیال راحت؟ چون روند این سایت به طوریه که میاد از بقیه سایت ها بهترین تصاویر رو جمع میکنه و در اختیار کاربراش قرار میده ، برای همین هست که شما مطمئن هستین که عکس بد و بی کیفیت در اختیارتون قرار نمیگیره. از مزیت های این سایت باید بهتون بگم که برای دانلود نیاز به ثبت نام نداره و رابطه کاربری راحتی داره . 

    تنها نکته منفی این سایت اینه که نیاز به 🐘ترشکن دارین.

    سایت دانلود عکس استوک خارجی

    یکی دیگه از سایت هایی که تیم تولید محتوا آکادمی آموزش گرافیک از اون استفاده میکنه سایت Unsplash  هست که به نوع خودش همیشه آچار فرانسه واسه ما بوده و هر جا که عکس مناسبی در بقیه سایت ها پیدا نمیکردیم این سایت کار ما رو راه مینداخته.

    البته برای استفاده از این سایت هم نیاز به 🐘ترشکن دارین.

    شاید همیشه اسم این سایت رو به عنوان یک سایت ایده یابی شنیده باشین ولی باید بگم که در این سایت میشه عکس های با کیفیت هم دانلود کرد.در حقیقت این سایت برای این طراحی شده که فری لنسر ها پروژه هایی که طراحی کردند رو در اونجا منتشر کنند تا کارفرما از میان اون ها بهترین ها رو برای کار خودش انتخاب کنه. 

    از مزیت های این سایت اینه که در کنار دانلود عکس میتونین از بقیه کار ها ایده بگیرین .سایت دریبل امکان جستجو عکس بر اساس کد رنگ رو هم داره!

    سایت های دانلود عکس رایگان مناسب فتوشاپ ، سایت دریبل

    یک آموزش جذاب دیگه!

    ۲ روش خارق العاده برای افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

    در این سایت بیش از 100 هزار عکس وجود داره که میتونین با یک سرچ ساده عکس های موردنظرتون رو انتخاب و دانلود کنین. یکی از مهم ترین مزیت های این سایت سرچ بر اساس اندازه، نوع رسانه، جهت عکس هست.

    این سایت بر پایه قالب آماده درست شده و بیشتر به درد حرفه ای ها میخوره و پولیه اما بعضی قسمت های رایگانه ولی همون قسمت های رایگان کمش به قدری جذابن که نیاز به نسخه پولی ندارین.

    این سایت بر پایه قالب آماده درست شده و بیشتر به درد حرفه ای ها میخوره و پولیه اما بعضی قسمت های رایگانه ولی همون قسمت های رایگان کمش به قدری جذابن که نیاز به نسخه پولی ندارین.

    معجزه ، معجزه ، معجزه! این تنها کلمه هست که میشه در وصف یاندکس گفت. یاندکس یک سایت نیست بلکه یک موتور جستجو هست که کافیه فقط عکسی که میخواین رو سرچ کنین تا با بالاترین کیفیت عکس رو بهتون بده تا با معجزه این موتور جستجو آشنا بشین.

    موتور جستجوی یاندکس
    سخن آخر

    یک تصویر خوب ارزش هزار کلمه ای داره ! یعنی با استفاده به جا و مناسب از تصاویر میتونین مفهوم کارتون رو به بهترین شکل به مخاطبتون منتقل کنین.

    در مقاله ” جذاب ترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان!🤩” سعی کردیم تا بهترین و محبوب ترین سایت های دانلود عکس رایگان رو بهتون بگیم . سایت های خیلی زیادی برای دانلود عکس وجود داره و اگه بخوایم همه اونا رو بهتون معرفی کنیم وقت زیادی ازتون گرفته میشه ولی ما در این مقاله تمامی سایت های معروف و محبوب که توسط خودمون هم تست شده رو به شما معرفی کردیم تا دیگه وقت زیادی برای دانلود عکس هدر ندهین.

    اگر شما هم سایت های بهتری سراغ دارین  در قسمت کامنت های این مقاله با دوستان آموزش گرافیکی خودتون به اشتراک بگذارید.  همچنین میتونید جدیدترین مقالات آموزش های فتوشاپ رو در وب سایت آکادمی آموزش گرافیک مطالعه کنید.

    از این مقاله خوشت اومد ؟ با دوستات به اشتراک بگذار.

    تلگرام
    واتساپ
    توئیتر
    ایمیل
    5/5 - (1 امتیاز)

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
    مدهای رنگی در فتوشاپ

    5 تا از مهم ترین مدهای رنگی در فتوشاپ

    آنچه در این پست میخوانید فتوشاپ یکی از اون برنامه‌های پرطرفداریه که تقریبا هر کسی که یه ذره با دنیای…

    بیشتر بخوانید
    بهترین ورژن فتوشاپ

    بهترین ورژن فتوشاپ کدومه؟ (آپدیت 2024)

    آنچه در این پست میخوانید امروز می‌خوایم یه گپ دوستانه در مورد یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دنیا داشته…

    بیشتر بخوانید
    هوش مصنوعی فریپیک

    تحول در دنیای طراحی با هوش مصنوعی فریپیک: نگاهی به Reimagine

    آنچه در این پست میخوانید  امروز می‌خوایم درباره‌ی یکی از موضوعات داغ و جذاب این روزها صحبت کنیم؛ هوش مصنوعی…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آواتار کاربر کاربر مهمان شهرام 22 آگوست 2023

    این سایت ها کیفیت عکس ها رو هم زیاد میکنند؟

    محمد جواد احمدی 22 آگوست 2023

    خیر ، اگر دنبال سایتهای افزایش کیفیت عکس هستید به مقاله ای که در ادامه لینک رو قرار میدیم برید.
    مقاله سایت های افزایش کیفیت عکس

    آواتار کاربر کاربر مهمان arsalan 22 آگوست 2023

    سلام ، ممنون از معرفی این سایت های خوب تون ، سایت یادنکس خیلی خوب بود و عکس های باکیفیتی رو داشت

    محمد جواد احمدی 22 آگوست 2023

    سلام ؛ خواهش میکنم ، خوشحالیم از اینکه این سایت به دردتون خورده.