بهترین فونت های رایگان برای طراحی با فتوشاپ + دانلود 🔗✅

فونت های رایگان برای طراحی

وقتی صحبت از طراحی با فتوشاپ به میان میاد، انتخاب فونت مناسب برای ایجاد طرح های بصری جذاب و تاثیرگذار ضروریه . در حالی که فونت‌های ممتاز متعددی در دسترس هستن، انتخاب گسترده‌ای از فونت‌های رایگان با کیفیت بالا هم وجود داره که میتونن طرح‌ها تون سطح طرح هاتون رو بالا ببرن . در این آموزش برخی از بهترین فونت های رایگان که برای طراحی با فتوشاپ عالی هستن رو قراره بهتون بگیم. پس اگه دوست دارین که با این فونت ها آشنا بشین حتم تا آخر این آموزش همراه ما باشین.

فونت های رایگان برای طراحی

در زمینه فونت‌های فارسی، گزینه های زیادی وجود دارن و بهترین فونت برای طراحی، بستگی به نوع طرح و متن اون طرح داره . همینطور که میدونین بیشتر فونت ها جذاب پولی هستن و برای استفاده از اون ها باید حق صاحب اثر یا همون طراح فونت رو بپردازین که اگر مشتاق به دونستن اون ها هستین میتونین به مقاله ۶ تا از جذاب ترین فونت های فارسی برای طراحی کاور اینستاگرام🔥 مراجعه کنین . با این حال، در ادامه این آموزش بهتون چند تا از جذاب ترین فونت های فارسی رایگان رو برای طراحی معرفی میکنیم.

فونت گرافیک

فونت گرافیک یه فونت بسیار زیبا و حرفه ای رایگان هست  که بر پایه زبان عربی طراحی شده که بعد ها با اضافه کردن حروف فارسی به خودش تبدیل به یک فونت بسیار محبوب بین طراحان فارسی زبان شده . این فونت خوراک تیتر و عنوان هایی هست که نیاز دارین تا مخاطب و بیننده به اون ها بیشتر توجه کنین. فونت گرافیک رو اکثر طراحان در طراحی تامنیل های یوتیوب استفاده میکنن.

این فونت جذاب در 8 وزن مختلف منتشر شده که میتونین با زدن بر روی دکمه زیر به فونت دسترسی داشته باشین و از این فونت در طراحی های خودتون استفاده کنین.

خانواده فونت گرافیک علاوه بر این که میشه از اون ها به عنوان یک فونت فارسی استفاده کرد قابلیت استفاده در زبان انگلیسی و طراحی های انگلیسی رو هم داره و میتونین از همون وزن های فارسی در طراحی های انگلیسی خودتون استفاده کنین .

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فوت رایگان گرافیک برای طراحی

فونت وزیر​

فونت وزیر از سری فونت های سنس سریف هست که به همین خاطر از این فونت جذاب برای استفاده در پوستر ها،  صفحات وب، رابط کاربری برنامه‌ها و در کل هر کجا که نیاز باشه نوشته هایی در صفحه نمایش به تصویر بکشیم به کار میاد . فونت فارسی وزیر همون فونت DejaVu هست که باز طراحی شده و خیلی از ویژگیهای بصری خودش رو از این فونت به ارث برده . نکته جذاب در مورد فونت وزیر کیفیت بالای اونه که به همراه طیف گسترده ای از وزن های مختلف این فونت هست، این فونت در وزن های مختلفی مثل خیلی نازک ، نازک ، معمولی ، کمی بولد و بولد در دسترسه که با دانلود این فونت از سایت آکادمی آموزش گرافیک میتونین به تمامی وزن هایی که گفتیم دسترسی داشته باشین.

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فونت وزیر

یک آموزش جذاب دیگه!

۶ تا از جذاب ترین فونت های فارسی برای طراحی کاور اینستاگرام🔥

فونت لاله زار

فونت لاله زار رو میشه به عنوان یکی از جذاب ترین فونت های  سینمایی ایران در دهه 40 و 50 بدونیم ، البته این فونت مربوط به اون سال ها نیست  و  در سال 1394 به صورت رایگان منتشر شده. فونت لاله زار از سری فونت های مخصوص استفاده در صفحه نمایش ها هست ولی طراحان گرافیک برای عناوین و سر تیتر های پوستر ها هم از اون استفاده میکنن .گر میخواهید در طراحی هاتون عناوین جذابی داشته باشین که به چشم مخاطب بیان ،  فونت لاله زار یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست ، زیرا در طراحی این فونت علاوه بر دقت به القای حس نوستالژیک توسط فونت ، سادگی و خوانایی بالا نیز کاملا در نظر گرفته شده . 

خب با این توضیحات قطعا مشتاق به استفاده از این فونت جذاب شدین ، برای استفاده از این فونت میتونین با زدن بر روی دکمه پایین اون رو دانلود کنین .

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فونت لاله زار- فونت مناسب طراحی

فونت یکان

فونت یکان از سری فونت های عالی و زیبا فارسیه که کاربردهای بسیار زیادی در طراحی بنر ، پوستر و کاور های اینستاگرام داره. از این فونت در کارهای رسمی زیادی استفاده شده. برای نمونه از این فونت در کارت های ملی استفاده کردن.

طراح این فونت زیبا و بسیار خوانا گرافیست و هنرمند ایرانی مسعود سپهره . به گفته خود طراح این فونت رو با الهام از فونت هوتیکا طراحی کرده . پس احتمالا این نخستین فونت بدون سریف فارسیه .

اکنون نسخه اصلاح شده و بهینه شده این فونت منتشر در سایت ما موجوده  که در اجرا و خروجی بسیار بهینه تر عمل میکنه و ۹۹% مشکلات ریز و درشت نسخه قبلی در این نسخه کاملا رفع شده و در چیدمان و سازگاری این فونت نیز هم اکنون کمی متفاوت تر عمل میکنه.

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فونت یکان

فونت ثریا

فونت ثریا یک فونت بسیار فانتزی و جذابی هست که به طور رایگان منتشر شده و میتونین برای زیبا تر شدن طراحی هاتون از این فونت استفاده کنین. همچنین از این فونت میتونین در تایپوگرافی ها و نوشتن تیتر های جذاب در پوستر ها و سایر طراحی ها هم استفاده کنین.این فونت از فونت نستعلیق کشیده الهام گرفته شده و بر پایه این فونت طراحی شده.

اگر از این فونت هم خوشتون اومده میتونین با زدن بر رو دکمه دانلود از این فونت رایگان هم در طراحی های تون استفاده کنین.

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فونت ثریا رایگان

یک آموزش جذاب دیگه!

آموزش تبدیل پاییز به بهار در فتوشاپ !(عجایب فتوشاپ)🤯

فونت فناوری

فونت فناوری (Fanavari) یه فونت فارسی جذابه که در دو وزن نازک (Regular) و ضخیم (Bold) طراحی شده . طراحی این فونت توسط استاد مسعود سپر و به سفارش «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» انجام شده . از این فونت که شباهت زیادی به فونت پیدا داره میتونین در زیر متن های خودتون استفاده کنین تا طرح زیباتری داشته باشین.

اگر که دنبال یک فونت برای زیر متن های طراحی هاتون بودین میتونین با دانلود این فونت دیگه دردسر برای گشتن به دنبال فونت مناسب برای زیرمتن ها نداشته باشین.

رمز فایل:    amozeshgraphic.ir

فونت های رایگان برای طراحی با فتوشاپ
سخن آخر

 در مقاله “بهترین فونت های رایگان برای طراحی با فتوشاپ + دانلود 🔗✅” به بررسی جذاب ترین فونت های فارسی رایگان برای طراحی با فتوشاپ پرداختیم. هر یک از این فونت ها دارای خصوصیات و طراحی های خاصی هستن که میتونن بهطراحی های شما جذابیت و زیبایی بیشتری ببخشن.

در پایان، انتخاب فونت مناسب برای طراحی با فتوشاپ بسیار مهمه، زیرا میتونه به طور قابل توجهی به زیبایی و اثربخشی کلی پروژه شما تأثیر بگذاره. در حالی که گزینه های بی شماری موجوده، تو این مقاله ما لیستی از بهترین فونت های رایگان رو که میتونین  برای بهبود طرح های خودتون استفاده کنین، آماده کردیم تا هم با اون ها آشنا بشین و هم با دانلود کردن اون ها به طور رایگان در طرح هاتون استفاده کنین. این فونت ها نه تنها جذابیت بصری عالی را ارائه میدن، بلکه تطبیق پذیری و عملکرد رو برای اهداف طراحی مختلف بالا میبرن.

اگر شما هم فونت های رایگان دیگه ای رو برای طراحی با فتوشاپ  سراغ دارین در قسمت کامنت های این مقاله با دوستان آموزش گرافیکی خودتون به اشتراک بگذارین . همچنین میتونین جدیدترین مقالات آموزش های فتوشاپ رو در وب سایت آکادمی آموزش گرافیک مطالعه کنین.

از این مقاله خوشت اومد ؟ با دوستات به اشتراک بگذار.

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (2 امتیاز)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون

سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون😍

تو این مقاله می‌خوایم بریم سراغ دنیای جادویی تبدیل عکس به کارتون و انیمیشن با هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید
ویژگی فتوشاپ 2024

۴ ویژگی فتوشاپ ۲۰۲۴ که باید بدونی!

آنچه در این پست میخوانید خفن ترین ویژگی های فتوشاپ ۲۰۲۴ ابزار های جدید فتوشاپ ۲۰۲۴ ۱. ابزار Generative Fill:…

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ در طراحی بنر

انتخاب رنگ در طراحی بنر

آنچه در این پست میخوانید اهمیت انتخاب رنگ در طراحی بنر جلب توجه برانگیختن احساسات  منتقل کردن پیام عواملی که…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان وحید ۱۸ آذر ۱۴۰۲
محمد جواد احمدی ۱۹ آذر ۱۴۰۲

خواهش میکنم

آواتار کاربر کاربر مهمان ali56 ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام ، از این فونت ها میتونم برای طراحی کاور پست اینستاگرام استفاده کنم؟

محمد جواد احمدی ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام بله ولی پیشنهاد میکنم که از فونت هایی که داخل این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید.
بهترین فونت ها برای طراحی پست اینستاگرام

آواتار کاربر کاربر مهمان شهلا ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام ، فونت فدرا هم یه فونت عالی برای طراحی با فتوشاپه ، دوستان آموزش گرافیکی میتونن از این فونت هم استفاده کنن

محمد جواد احمدی ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام خیلی ممنون از معرفی این فونت خوب

آواتار کاربر کاربر مهمان علا علایی ۹ مرداد ۱۴۰۲

ممنون از معرفی این فونت ها ، خیلی در طراحی ها به درد میخورن