۱۰ سایت برای طراحی بنر آنلاین که شما را شگفت زده میکند!

۱۰ سایت برای طراحی بنر آنلاین

 امروز می‌خوام بهتون یه مقاله خیلی کاربردی و جذاب بگم که حتماً ازش لذت میبرین. توی اینترنت به‌راحتی میتونی بنرهای آنلاین خلاقانه‌ای طراحی کنی و توی تبلیغات، کارهای تجاری و حتی اهداف غیرتجاری ازشون استفاده کنی. فقط به یه دسته‌بندی خوب و دقیق نیاز داری. حالا، می‌خوام بهتون 10 سایت عالی و مفید رو معرفی کنم که با اونها میتونی به راحتی بنرهای زیبا و جذاب طراحی کنی، حتی اگه تا حالا تجربه‌ای در طراحی نداشته باشی.

سایت های طراحی بنر آنلاین

همه ما میدونیم که در دنیای امروز، سایت ها  رقابتی شدید رو برای جذب مخاطبان رقم میزنن. اما نگران نباشین!  با این 10 سایت طراحی بنر آنلاین عالی که براتون معرفی می‌کنیم، میتونین تبلیغات و محتوای خودتون رو به یه سطح جدید برسونین و رقابت رو پشت سر بذارین. با هم یه سری به این سایت‌ها بزنیم و ببینیم چه چیزایی رو برای ما آماده کردن.

1. سایت Canva

سایت کانوا، یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای طراحی بنر آنلاین هست. با این سایت می‌تونی بری و بنرهای خاص و جذاب رو براحتی خلق کنی، حتی اگه تخصص طراحی نداشته‌باشی. آسونی استفاده از سایت Canva واقعاً جالبه و همه‌ی قابلیت‌های طراحی‌ای که می‌خوای رو داره. از انتخاب مجموعه‌ی وسیعی از المان‌ها و پس‌زمینه‌ها، تا انتخاب فونت‌ها و ساختن تصاویر شخصی‌سازی‌شده، همه‌چی تو کانوا هست.

یه چیز خفن دیگه اینه که برای شروع از صفر، نیازی به دانلود یا نصب هیچ برنامه‌ای نداری. از هر کامپیوتر یا دستگاه همراه با کانکشن اینترنتی می‌تونی به سایت کانوا دسترسی داشته باشی و شروع به طراحی کنی.

خلاصه‌ش اینه که اگه می‌خوای بنرهای حرفه‌ای و خلاقانه‌ای ایجاد کنی بدون هیچ دردسری، کانوا انتخاب خوبیه. با این سایت می‌تونی ایده‌های خلاقانه‌ات رو به صورت تصویری زنده کنی و بنرهایی جذاب و حرفه‌ای بسازی. امتحان کن و از نتیجه‌ی جذاب و شگفت‌انگیزش لذت ببر!

سایت canva برای طراحی بنر آنلاین

به این مقاله حتما سر بزن

2. سایت Bannersnack برای طراحی بنر آنلاین

سایت ” Bannersnack ” یه ابزار طراحی خفن و راحت برای بنرهای آنلاینه. اگه دنبال چیزی می‌گردی که به سادگی بتونی بنرهای جذاب و حرفه‌ای بسازی، این سایت بهترین گزینه برای طراحی بنر آنلاین هستش. حتی اگه تا حالا تو طراحی بنرها تجربه‌ای نداشتی، اصلا نگران نباش! با این سایت همه چی راحته و می‌تونی با سه قدم ساده به طراحی بنرهای خلاقانه بپردازی.

چیزی که واقعا دوستش دارم، اینه که اینجا می‌تونی با کشیدن و رها کردن المان‌ها و تغییر فونت‌ها، بنرهایی با طرح و استایل دلخواه خودت رو خلق کنی. فقط کافیه قالبی که دوست داری رو انتخاب کنی و با هوش و خلاقیت خودت بهش شخصیت بده.

“بنرسناک” انتخاب مناسبی برای کسانیه که می‌خوان  بنرهای خوشگل و باحالی رو ایجاد کنن. واقعا بهترین‌ها رو از این سایت بگیر و به دنیایی از طراحی خلاقانه وارد بشو!

3. سایت ادوبی اسپارک (Adobe Spark)

سایت “Adobe Spark” یه ابزار خلاق و پرقدرت برای طراحی گرافیکی و ایجاد محتواست. با استفاده از این سایت، می‌تونی به راحتی بنرها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، انیمیشن‌ها و حتی ویدیوهای زیبا بسازی. یکی از چیزهای خفن اینجا، رابط کاربری ساده‌ایه که هیچ نیازی به تخصص طراحی نداره و همه می‌تونن به راحتی باهاش کار کنن.

یکی دیگه از قوی‌ترین ویژگی‌های آدوبی اسپارک، کتابخانه‌ی گسترده از تصاویر و فونت‌های رایگانشه. می‌تونی از این کتابخانه‌ی بزرگ استفاده کنی و تصاویر و فونت‌های متنوعی رو به پروژه‌های خودت اضافه کنی. این قابلیت باعث می‌شه بنرها و محتوایت همیشه منحصربه‌فرد باشه و به چشم بپره.

آدوبی اسپارک یک انتخاب عالیه برای همه‌ی افرادی که به دنبال یک ابزار ساده، اما قدرتمند برای طراحی گرافیکی هستن. با این سایت می‌تونی به خلاقیت خودت راه بدی و محتوایی شگفت‌انگیز بسازی که همگی رو به خودت جذب کنه. بدون شک، آدوبی اسپارک ابزاری بی‌نظیره برای ایجاد تصاویری زیبا و به‌یادماندنی.

4. سایت فوتور (Fotor)

سایت “فوتور” یه ابزار آنلاین قدرتمند برای طراحی گرافیکی و ویرایش تصاویره. اگه عاشق تغییرات ویرایشی هستی و دوست داری تصاویر جذابی بسازی، این سایت بهترین انتخاب برای طراحی بنر آنلاین هست. ویژگی جذاب اینجا، رابط کاربری ساده‌اشه که حتی افراد تازه‌کار هم می‌تونن باهاش راحت کار کنن.

با “Fotor” می‌تونی تصاویرت رو برش بدی، فیلترها و افکت‌های خفن اضافه کنی و حتی متن‌های خاصی رو به تصویر اضافه کنی. همچنین، اگه به دنبال قالب‌های آماده‌ای هستی، “فوتور” انواع قالب‌های زیبا رو برای تصاویر و کارت‌های تبریک ارائه می‌ده.

همچنین یه چیز جالب اینجا، امکان طراحی بنرهای زیباست. اگه بنرهای متنوعی برای انواع مصارف نیاز داری، این سایت بهترین راه‌حله. می‌تونی از قالب‌های آماده استفاده کنی و یا با خلاقیت خودت بنرهایی خاص و منحصربه‌فرد بسازی.

در کل، “فوتور” یک ابزار عالیه برای افرادی که به ویرایش تصاویر و طراحی گرافیکی علاقه‌مندن. با این سایت می‌تونی به خلاقیت و ایده‌های خودت راه بدی و تصاویری شگفت‌انگیز ایجاد کنی .

این آموزش رو حتما ببین!

۱۰ نکته طلایی در طراحی تراکت که باید بدانید!

5. فوتوجت (FotoJet)

سایت “FotoJet” یک سایت قدرتمند و هوشمند برای طراحی گرافیکیه. اگه دوست داری تصاویر جذاب و با کیفیت بسازی، این سایت بهترین دوستت می‌شه. یکی از چیزهای برتر اینجا، سهولت استفاده‌اشه که به راحتی می‌تونی باهاش کار کنی، حتی اگه تا به حال تجربه‌ای در طراحی نداشته‌ای.

با “فوتوجت” می‌تونی تصاویرت رو به سادگی ویرایش کنی و بهشون افکت‌های مختلف اضافه کنی. فیلترها و ابزارهای ویرایشی قدرتمندی که اینجا داره، به تصاویرت زندگی و رنگ می‌بخشن. همچنین، اگه به دنبال ایجاد کلاژهای زیبا هستی، این سایت انواع قالب‌های کلاژ رو بهت ارائه می‌ده.

یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های “فوتوجت”، امکان طراحی بنرهای حرفه‌ایه. اگه بنرهای جذابی برای وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی نیاز داری، اینجا بهترین انتخابه. با قالب‌های زیبا و منحصربه‌فردی که داره، می‌تونی بنرهایی رو طراحی کنی که دید افراد رو به خود جلب می‌کنه.

fotojet

6. کرلو (Crello)

اگر دوست داری بنرهای خلاقانه و محتواهای تاثیرگذار بسازی، “کرلو” بهترین راهنما واسه توعه. از این سایت میتونی به راحتی و با سرعت بالا بنرها و تصاویر متنوعی طراحی کنی.

یکی از نقاط قوت “کرلو”، وجود تعداد بسیار زیادی از قالب‌های طراحی آماده هست. با انتخاب یه قالب مورد علاقه، میتونی به سادگی محتوای خودت رو با تغییر فونت‌ها و تصاویر شخصی‌سازی کنی. همچنین این سایت امکانات ویژه‌ای همچون اضافه کردن افکت‌ها و فیلترها به تصاویر فراهم میکنه.

یکی از نقاط مثبت دیگر “کرلو”، واسط کاربری ساده و کاربرپسندشه. با این واسط، همه میتونن به راحتی از ابزارها و قابلیت‌های سایت استفاده کنن، بدون نیاز به تجربه قبلی در طراحی گرافیکی.

همچنین، “کرلو” امکانات طراحی رو برای بنرها، تصاویر اجتماعی، کارت‌های ویزیت و… فراهم میکنه. با این سایت میتونی به سرعت تصاویر خلاقانه‌ای ایجاد کنی که برای همه خوشایند باشه.

به طور کلی، اگر به دنبال ابزاری ساده و حرفه‌ای برای طراحی بنرها و تصاویر خلاقانه هستی، “کرلو” انتخاب عالی‌ایه. از این سایت میتونی برای کسب‌وکارها، رسانه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات شخصی از تصاویر و بنرهایی بسیار جذاب و خلاقانه استفاده کنی. 

7. دیزاین‌کپ (DesignCap)

سایت “دیزاین‌کپ” یکی دیگه از سایت ها و  ابزارهای  آنلاین حرفه‌ای برای طراحی بنر آنلاین هست.

یکی از نقاط قوت “دیزاین‌کپ”، کتابخانه‌ی بزرگی از قالب‌ها و المان‌های طراحی آمادشه . همچنین، امکان ویرایش کامل المان‌ها و اضافه کردن متن‌های شخصی‌سازی‌شده به طرح‌ها رو هم فراهم کرده.

ویژگی جالب دیگه این سایت، طراحی آسان و کاربرپسندشه. بدون نیاز به تخصص در طراحی گرافیکی، میتونی با “دیزاین‌کپ” به راحتی طرح‌های خودت رو طراحی کنی.

بِفانکی چیه؟ بِفانکی یه سایت و اپلیکیشنه که بهت کمک می‌کنه عکس‌ها و تصاویرتو به سادگی و با سبک‌های مختلف ویرایش کنی همچنین میتونی بنر های سایت و شبکه های اجتماعیت رو هم باهاش طراحی کنی. یعنی می‌تونی عکس‌هاتو با یه سری ابزارهای خفن به شکل‌های متنوع تغییر بدی. با بِفانکی می‌تونی فیلترها و افکت‌های جالبی رو روی عکس‌هات اعمال کنی و حتی متن و استیکرهای باحال اضافه کنی.

اصلا برای استفاده ازش نیاز به دانش خاصی نیست، از هر سطح تجربه‌ای می‌تونی استفاده کنی و به راحتی بتونی عکس‌هایت رو شخصی‌سازی کنی. واقعا ابزارهای ساده و کاربرپسندی داره که با یه چند کلیک ساده می‌تونی عکس‌های جدید و خوشگل درست کنی.

بِفانکی تو وب می‌تونی ازش استفاده کنی و اگه اپلیکیشنش رو هم دانلود کنی می‌تونی تو گوشیت از امکاناتش استفاده کنی. واقعاً اگه دوست داری عکس‌های خاص و جذاب داشته باشی بدون نیاز به آشنایی با برنامه‌نویسی یا دانش پیچیده‌ای، بِفانکی جوابته!

9. سایت فوتوجت دیزاینر

فوتوجت دیزاینر یک سایت عالیه که میتونی باهاش طراحی‌های خلاقانه و حرفه‌ای انجام بدی. فکرشو بکن، یه ابزار طراحی قدرتمند که همه چیز رو برات راحت کرده. اگه دنبال ساخت بنر ، لوگو، بنر، کارت ویزیت یا حتی پوستر با کیفیت هستی، فوتوجت دیزاینر بهترین گزینه است.

واقعاً استفاده از فوتوجت دیزاینر خیلی آسونه. اول باید سایت رو  باز کنی  و بعدش میتونی از قالب‌های طراحی زیبا و حرفه‌ای استفاده کنی یا از ابزارها و المان‌های مختلف برای سفارشی کردن طرحت استفاده کنی. میتونی عکس‌ها، متن‌ها و شکل‌ها رو به طرحت اضافه کنی و رنگ‌ها و فونت‌ها رو تغییر بدی. هر چیزی که تو ذهنت هست، میتونی با فوتوجت دیزاینر به واقعیت تبدیلش کنی.

به علاوه، فوتوجت دیزاینر امکانات زیادی برای ویرایش و اصلاح تصاویر هم داره. میتونی تصاویرت رو قرار بدی، رنگ‌ها رو تنظیم کنی، فیلترها و افکت‌های جذاب رو اعمال کنی و حتی به راحتی لایه‌ها و ماسک‌ها رو مدیریت کنی.

یه چیز دیگه هم که خیلی قشنگه، اینه که فوتوجت دیزاینر روی هر دستگاهی که دوست داری قابل استفاده است. بنابراین، میتونی با لپ‌تاپ، تبلت یا حتی تلفن هوشمندت به راحتی طرح‌هایت رو بسازی و ویرایش کنی.

معتقدم که فوتوجت دیزاینر یه ابزار فوق‌العاده هست برای هر کسی که به طراحی علاقه‌منده، بنابراین حتما امتحانش کن و ببین چه طرح‌های شگفت‌انگیزی میتونی بسازی!

10. سایت Snappa

 اسنپا یه وبسایته که بهت کمک می‌کنه طراحی‌های قشنگ و حرفه‌ای برای بنر انجام بدی. 

اسنپا از ویژگی‌های زیادی برخورداره که بهت کمک می‌کنه طراحی‌هاتو به راحتی و به سرعت انجام بدی. اولش می‌تونی از قالب‌ها و تم‌های آماده‌ای که داره استفاده کنی، یا اگه خلاقیتت رو دوست داری براحتی از صفحه خالی شروع کنی و ایده‌هایتو به واقعیت تبدیل کنی.

مهمترین قسمتش هم اینه که نیازی به مهارت حرفه‌ای نداره. یعنی حتی اگه  هیچی از طراحی بنر آنلاین نمیدونی، کاملاً راحت می‌تونی از ابزارهای ساده و کاربرپسند اسنپا استفاده کنی و تصاویر و طرح‌های قشنگ بسازی.

همچنین اسنپا گزینه‌های زیادی برای ویرایش عکس‌ها و تصاویر هم داره. می‌تونی فیلترها، افکت‌ها، متن‌ها و شکلک‌های خاصی رو به عکس‌هات اضافه کنی و اونا رو از طریق اینترنت به اشتراک بذاری.

سایت Snappa برای طراحی بنر آنلاین
سخن آخر

با استفاده از ابزارهای قدرتمند و ساده‌ای همچون “کرلو”، “فوتوجت”، “دیزاین‌کپ” و “فوتوجت دیزاینر”، همه‌ی افراد میتونن به آسونی به طراحی بنر آنلاین بپردازن این ابزارها با انواع قالب‌ها، المان‌های طراحی آماده و افکت‌های متنوع، دنیایی از امکانات را در اختیارت قرار میده.

اگر تو هم سایت های دیگه ای برای طراحی بنر آنلاین سراغ دارین در قسمت کامنت های  با دوستان آموزش گرافیکی خودتون به اشتراک بگذارین . همچنین میتونین جدیدترین مقالات آموزش های فتوشاپ رو در وب سایت آکادمی آموزش گرافیک مطالعه کنین.

سوالات متداول

 خیر، این ابزارها برای همه‌ی کاربران، بدون نیاز به دانش پیشین در طراحی گرافیکی، قابل استفاده هستند.

بله، معمولاً قالب‌ها و المان‌های طراحی آماده این سایت های طراحی بنر آنلاین قابل ویرایش هستند و می‌توانید آنها را به سلیقه‌ی خودتان تغییر دهید.

 بله، این سایت ها طراحی بنر آنلاین اغلب از انواع فرمت‌های تصاویر مختلف مانند JPEG، PNG، و GIF پشتیبانی می‌کنند.

از این مقاله خوشت اومد ؟ با دوستات به اشتراک بگذار.

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (2 امتیاز)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون

سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون😍

تو این مقاله می‌خوایم بریم سراغ دنیای جادویی تبدیل عکس به کارتون و انیمیشن با هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید
ویژگی فتوشاپ 2024

۴ ویژگی فتوشاپ ۲۰۲۴ که باید بدونی!

آنچه در این پست میخوانید خفن ترین ویژگی های فتوشاپ ۲۰۲۴ ابزار های جدید فتوشاپ ۲۰۲۴ ۱. ابزار Generative Fill:…

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ در طراحی بنر

انتخاب رنگ در طراحی بنر

آنچه در این پست میخوانید اهمیت انتخاب رنگ در طراحی بنر جلب توجه برانگیختن احساسات  منتقل کردن پیام عواملی که…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان fatemeh ۱ مهر ۱۴۰۲

ممنون از مقاله خوبتون، سایت canva خیلی برای طراحی بنر خوبه و من تونستم بنر های خیلی خوبی طراحی کنم.

محمد جواد احمدی ۱ مهر ۱۴۰۲

سلام خواهش میکنم ، خشوحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده

آواتار کاربر کاربر مهمان sheyda ۱ مهر ۱۴۰۲

سلام ، از بین همه این سایت ها کدوم یکی بنر های زیباتری رو میشه باهاشون طراحی کرد؟

محمد جواد احمدی ۱ مهر ۱۴۰۲

سلام ، سایت canva

آواتار کاربر کاربر مهمان ali dehghani ۱ مهر ۱۴۰۲

سلام میخواهم برای سایتم بنر طراحی بشه ، آیا شما خدمات طراحی بنر هم دارین ؟

محمد جواد احمدی ۱ مهر ۱۴۰۲

سلام ، بله از طریق لینک زیر میتونید سفارش طراحی بنر بدین.
سفارش طراحی بنر