۵تا از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان و گرافیست ها🤩

سایت های هوش مصنوعی برای طراحان و گرافیست ها

همینطور که میدونین امروزه بازار هوش مصنوعی در سراسر جهان بسیار داغ شده و تحول عظیمی در تمامی صنعت ها و شغل ها قراره بذاره و خیلی ها فکر میکنن که این میتونه بسیاری از شغل ها رو از بین ببره . ولی ما قراره بهتون بگیم که چطور هوش مصنوعی میتونه در کار و حرفه خودمون که طراحی هست بهمون کمک کنه. بنظر شما هوش مصنوعی میتونه به طراحان و گرافیست ها کمک کنه؟ اگر دنبال جواب این سوال هستی تا آخر این مقاله همراه ما باش.

پادکست هوش مصنوعی برای طراحان

هوش مصنوعی مخصوص طراحان و گرافیست ها

هوش مصنوعی یا همون  (AI) امکانات جدیدی رو برای طراحان و گرافیست ها باز کرده که از مهم ترین اون ها میشه به افزایش سرعت در کار و بالاتر بردن کیفیت کار اشاره کنیم. برای مثال دیگه نیاز نیست برای کشیدن یک تصویر خیالی یا طراحی فتومونتاژ وقت زیادی رو هدر بدین فقط کافیه اون متن رو به هوش مصنوعی بدین تا در سریع ترین حالت ممکن تصویر تون رو بهتون تحویل بده ؛ یا حتی اگر در بعضی از پروژه دنبال ایده هستین و نمیدونین باید چه چیزی طراحی کنین میتونین از هوش مصنوعی کمک بگیرین.

این همون موضوعی بود که در اول این مقاله بهش اشاره کرده بودیم ، اگر هر فردی بتونه در هر زمینه ای به بهترین شکل از هوش مصنوعی استفاده کنه دیگه نباید نگران از دست دادن شغل خودش باشه . شما هم اگر با دیدن دوره آموزش فتوشاپ به یک سطح حرفه ای در زمینه فتوشاپ رسیدین دیگه نباید نگران از دست دادن شغل خودتون باشین.

خب حالا وقتشه که بریم سراغ بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان و گرافیست ها که باعث میشه تا طرح های بهتری ایجاد کنن و گردش کار خود را بهبود بدن.

Canva یک ابزار طراحی آنلاین محبوبه که از هوش مصنوعی برای ارائه ویژگی های طراحی پیشرفته به کاربران خود استفاده می کنه. با استفاده از Canva AI، کاربران می تونند به سرعت طرح های گرافیکی مثل طراحی  پوسترها، طراحی کارت ویزیت ،طراحی لوگو ، کارت های تبریک ، پست های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر رو ایجاد کنن. این ابزار به کاربران اجازه میده تا عناصر طراحی را انتخاب کنن و بعد در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک طرح نهایی تولید کنن.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد هوش مصنوعی Canva ، قابلیت تشخیص محتوای تصاویره. با استفاده از این قابلیت، کاربران میتونن تصاویر مورد نظر خود را بارگذاری کنن و هوش مصنوعی Canva ، اون ها رو  به صورت خودکار در داخل طرح قرار میده. همچنین، هوش مصنوعی Canva به طراحان کمک میکنه تا با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، رنگ‌های مناسب و هماهنگ با یکدیگر را برای طرح هاشون انتخاب کنن.

ساخت عکس با هوش مصنوعی

یک آموزش جذاب دیگه برای هوش مصنوعی!

هوش مصنوعی فتوشاپ که همه را شگفت زده میکند!🤯

هوش مصنوعی Pikazo یک سیستم هوشمند که به کمک یادگیری عمیق امکان تبدیل تصاویر معمولی به آثار هنری فوق‌العاده رو فراهم میکنه. این سیستم از پیش‌آموزش دیده شده و میتونه تصاویر رو به صورت خودکار و به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی به طرح‌های هنری تبدیل کنه.

گرافیست ها و طراحان میتونن تصاویر مورد نظر خودشون رو به سیستم Pikazo ارسال کنن و پس از اون ، با انتخاب یکی از الگوریتم‌های مختلف میتونن تصاویر رو به طرح‌های هنری تبدیل کنن. همچنین، طراحان میتونن تصاویر را با استفاده از فیلترهای مختلف به سیستم ارسال کنن و آن را به طرح‌های هنری تبدیل کنن.

سیستم هوش مصنوعی Pikazo به دلیل قابلیت تولید آثار هنری بسیار زیبا و خلاقانه، به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای هنرمندان و طراحان گرافیکی شناخته شده . 

 

قطعا برای همه گرافیست ها و طراحان پیش اومده که برای طراحی به دنبال عکس های باکیفیت باشن ولی بعد از گشت و گذار زیاد در اینترنت نتونستن عکس باکیفیت پیدا کنن. با استفاده از این هوش مصنوعی دیگه نباید نگران عکس های بی کیفیت باشین.

هوش مصنوعی RestorePhotos یک سیستم هوشمنده که به کمک الگوریتم‌های یادگیری عمیق، امکان بازسازی و بهبود کیفیت تصاویر قدیمی و خراب شده را فراهم میکنه. با استفاده از این سیستم، کاربران میتونن تصاویر قدیمی خودشون رو اسکن کنن و سپس با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، تصاویر  خودشون رو به صورت خودکار و با کیفیت بهبود یافته بازسازی کنن.

هوش مصنوعی برای باکیفیت کردن عکس

Adobe Sensei مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعیه که به طراحان گرافیک و هنرمندان کمک می کنه تا طرح های بهتری ایجاد کنن . این نرم افزار با نرم افزارهای طراحی محبوب Adobe از جمله Photoshop، Illustrator و InDesign یکپارچه شده . با Adobe Sensei، طراحان میتونن تشخیص و پردازش تصویر پیشرفته، رنگ‌آمیزی خودکار و سایر ویژگی‌های پیشرفته را انجام بدن که میتونه به اونها کمک کنه تا طرح‌های بهتری را با کارایی بیشتری ایجاد کنن.

از قابلیت های دیگر  Adobe Sensei که همچنین یه هوش مصنوعی طراحی کارت هم هست میتونیم به خودکارسازی فرآیند تصویربرداری، حذف پس زمینه، تشخیص چهره، تشخیص شیء، ساخت صدا، تبدیل متن به گفتار، پیشنهاد فونت و رنگ، بهبود ویدئوها و  بسیاری دیگر اشاره کنیم. به طور کلی، Adobe Sensei برای کاربران ابزارهایی را فراهم می کنه تا به صورت خودکار و با کیفیت بالا، محتواهای دیجیتالی خود را ایجاد و ویرایش کنن.

 
هوش مصنوعی برای طراحی

Logomaker AI یک سیستم هوش مصنوعیه که به کاربران اجازه میده به صورت خودکار و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، لوگوهای حرفه ای رو برای خودشون درست کنن. این سیستم از تکنولوژی های یادگیری عمیق و شبکه های عصبی برای تشخیص الگوها و نمادهای مشابه در طرح های قبلی استفاده می کنه تا به کاربران پیشنهادهایی برای طراحی لوگو ارائه کنه .

Logomaker AI برای کاربرانی که به دنبال طراحی لوگویی حرفه ای و خلاقانه هستن، مفید است. با استفاده از این سیستم، کاربران می تونن طرح های مختلف را بررسی کنن و انتخاب کنن که کدوم یک بهترین گزینه برای شرکت یا برند خود هست. علاوه بر این، Logomaker AI به کاربران این امکان را میده تا لوگوی خود را با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند پردازش تصویر و پیش بینی هوشمند، بهبود بدن و به شکلی کاملاً حرفه ای و منحصر به فرد، به نمایش بگذارن.

 
ساخت لوگو با هوش مصنوعی

یک آموزش جذاب دیگه در زمینه هوش مصنوعی!

سایت های ساخت لوگو با هوش مصنوعی ، عجیب اما واقعی!

سخن آخر

خب همونطور که در اول این  مقاله هم گفته بودیم  اگر  بخوایم به طور عادی به مسئله هوش مصنوعی نگاه کنیم باید نگران از دست رفتن شغل هایمان باشیم ولی قطعا با خوندن کامل این مقاله فهمیدین که هوش مصنوعی یک ابزار برای بالا بردن کیفیت و سرعت کار در بسیاری از شغل ها مثل طراحی و گرافیست هست.

در کل، هوش مصنوعی به طراحان و گرافیست ها کمک فراوانی در ایجاد طرح های خلاقانه و جذاب میکنه . با استفاده از سایت هایی که در بالا گفتیم ، طراحان و گرافیست ها می توانند از قابلیت های هوش مصنوعی برای بهبود کارهای خود استفاده کنن و در نتیجه، کارآیی، سرعت و کیفیت طراحی های خود را افزایش بدن . با این حال، باید توجه داشته باشیم که هنر و خلاقیت همچنان اساسی‌ترین عناصر در ایجاد طرح های گرافیکی هست و هوش مصنوعی نمی تواند به طور کامل آن را جایگزین کنه .

اگر شما هم سایت های دیگه سراغ دارین که میتونه به طراحان گرافیک کمک کنه و بر بستر هوش مصنوعی باشه  در قسمت کامنت های این مقاله با دوستان آموزش گرافیکی خودتون به اشتراک بگذارید.  همچنین میتونید جدیدترین مقالات آموزش های فتوشاپ رو در وب سایت آکادمی آموزش گرافیک مطالعه کنید.

از این مقاله خوشت اومد ؟ با دوستات به اشتراک بگذار.

تلگرام
واتساپ
توئیتر
ایمیل
5/5 - (4 امتیاز)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون

سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمه و کارتون😍

تو این مقاله می‌خوایم بریم سراغ دنیای جادویی تبدیل عکس به کارتون و انیمیشن با هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید
ویژگی فتوشاپ 2024

۴ ویژگی فتوشاپ ۲۰۲۴ که باید بدونی!

آنچه در این پست میخوانید خفن ترین ویژگی های فتوشاپ ۲۰۲۴ ابزار های جدید فتوشاپ ۲۰۲۴ ۱. ابزار Generative Fill:…

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ در طراحی بنر

انتخاب رنگ در طراحی بنر

آنچه در این پست میخوانید اهمیت انتخاب رنگ در طراحی بنر جلب توجه برانگیختن احساسات  منتقل کردن پیام عواملی که…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان بهنام ۶ آبان ۱۴۰۲

سلام
ممنون از سایتتون
هوش مصنوعی که روی چهره ماسک های حرفه ای قرار بده معرفی میکنید . مثلا تصویر بهش بدیم و تبدیلت کنه به اسپایدر من ولی تصویر اصلی و چهره هم حفظ بشه یا ماسکی برای هالووین با تم های زیاد پشت صحنه ؟

آواتار کاربر کاربر مهمان ifarhadi ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

سلام ممنون از مقاله خوبتون ، سایت هایی که معرفی کردین خیلی در طراحی هام مخصوص کارت ویزیت به درد خورد.

محمد جواد احمدی ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

سلام ، خواهش میکنم ، خوشحالیم که این مقاله تونسته بهتونه کمک کنه.

آواتار کاربر کاربر مهمان sheyda ۳۱ تیر ۱۴۰۲

هوش مصنوعی که بتونه طراحی کارت ویزیت رو انجام بده چیه؟

محمد جواد احمدی ۳۱ تیر ۱۴۰۲

سلام ، با هوش مصنوعی Canva AI میتونین کارت ویزیت طراحی کنید

آواتار کاربر کاربر مهمان نیما ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام ، یکی دیگه از سایت هایی که در زمینه هوش مصنوعی برای طراحان و ادیتور ها غوغا کرده سایت Wonder Dynamics که مانند یک استودیوی فیلم کامله . این ابزار هوش مصنوعی میتونه به‌طور خودکار صحنه‌های لایو اکشن، نور، پویانمایی و آهنگ‌سازی رو برای ادیتور ها اعمال کنه.

محمد جواد احمدی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام نیما جان وقتت بخیر ، خیلی ممنون از معرفی این سایت عالی و جذاب👌.

آواتار کاربر کاربر مهمان mahoor ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام ، سایت های دیگه ای هم برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی وجود داره؟

محمد جواد احمدی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

بله یکی دیگه از بهترین سایت ها برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی ، سایت brandmark.io هست که میتونین باهاش لوگو دلخواه تون رو طراحی کنین